Άξονας 2: Αναβάθμιση της διακυβέρνησης του Επιμελητηρίου και της αμφίδρομης επικοινωνίας με τα μέλη του

Εντός του 2025
  1. Η διοίκηση θα συνεδριάζει πολύ συχνά, ανοιχτά και δημόσια και θα καλεί εμπειρογνώμονες και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετέχει.
  2. Θεσπίζουμε ετήσιο δημόσιο απολογισμό στην 1η συνεδρίαση του Δ.Σ. κάθε έτους, όπως συμβαίνει σε δήμους και περιφέρειες, αλλά και όποτε προβλέπει ο νόμος. Θεσπίζουμε και τρίμηνο ανάλογο απολογισμό όπως και ετήσιο απολογισμό όλων των μελών που έχουν ορισθεί από το Επιμελητήριο, εκπρόσωποί του σε Οργανισμούς και Φορείς.
  3. Όλοι οι απολογισμοί θα αναρτώνται στο site και θα αποστέλλονται με κάθε πρόσφορο μέσο σε όλα τα μέλη.
  4. Δημιουργούμε κλαδικές και διακλαδικές ομάδες εργασίας με συντονιστές εκλεγμένα μέλη του Ε.Α., εθελοντικά μέλη και κλαδικούς φορείς.
  5. Θεσπίζουμε καθορισμένο ωράριο συναντήσεων μελών με θεματικούς υπευθύνους ομάδων εργασίας.
  6. Το Επιμελητήριο θα «μιλά» συχνότερα και για περισσότερα θέματα στα μέλη του αλλά και θα τα «ακούει»:
  • Κάθε μέλος μας θα έχει, τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, τη δυνατότητα να μεταφέρει στον Φορέα τι πιστεύει και τι πραγματικά χρειάζεται. Έτσι θα προκύψει η καλύτερη δυνατή πηγή πληροφόρησης της διοίκησης και θα συντάσσεται η ανάλογη έκθεση, η οποία θα δημοσιοποιείται.
  • Δημιουργούμε, στο πρώτο εξάμηνο της θητείας μας, Social Media του Επιμελητήριου και υποστηρίζουμε την πολύ ενεργή δράση τους. Για να «μιλάμε» αποτελεσματικά αλλά και να «ακούμε» τα μέλη μας.
  • Αναβαθμίζουμε το site του Επιμελητηρίου. Τα μέλη θα μπορούν να εκφράζουν άμεσα τις απορίες και τα ερωτήματά τους και να λαμβάνουν απαντήσεις. Θα περιέχει καταγραφή όλων των μελών ανά κατηγορία, οικονομικών στοιχείων της περιφέρειας, όλων των σωματείων και τα αιτήματα αυτών, ενημέρωση για προγράμματα ΕΣΠΑ, ΔΥΠΑ, θέματα οικονομικά, ασφάλειας επιχείρησης πχ (κλοπών, κληρονομικά κ.α.) μάρκετινκ, τραπεζών (π.χ. σκοπός σύναψης διαχείρισης, παγίδες, τι κάνεις αν έχεις ένα κόκκινο δάνειο κ.α.), εργαζομένων (εργατική νομοθεσία κ.α.), καινοτομίας (πως την εξασφαλίζεις, πως δημιουργείς υπεραξία κ.α), τι να προσέχει ένα νέο μέλος.
  • Αναπτύσσουμε mobile app που θα δίνει σε κάθε μέλος και σε κάθε ενδιαφερόμενο την αμεσότητα της επικοινωνίας με τις Υπηρεσίες του Ε.Α. και της άντλησης πληροφοριών από τις βάσεις τους.
  1. Θεσπίζουμε την ετήσια αξιολόγηση της δράσης της Διοίκησης από τα μέλη μας, μέσω ερωτηματολογίου στο site και στα Social Media μας.
  2. Θεσπίζουμε ετήσια δημοσκόπηση καταγραφής αναγκών και προτεραιοτήτων των μελών μας, η οποία θα δημοσιεύεται.
  3. Ενεργοποιούμε την προβλεπόμενη από τον Επιμελητηριακό Νόμο πρόβλεψη για απονομή τιμητικών διακρίσεων σε όσους προσέφεραν ιδιαίτερα στον τοπική οικονομία.
  4. Προβαίνουμε στην διεξαγωγή δημοψηφισμάτων σε κρίσιμα θέματα.
  5. Αναβαθμίζουμε την εβδομαδιαία αποστολή newsletter όπως και την συν-διοργάνωση ημερίδων και συνέδριων.
  6. Παράλληλα δημιουργούμε αποθετήριο ανακοινώσεων και newsletter στο site, ώστε μπορούν να ανατρέχουν τα μέλη και κάθε ενδιαφερόμενος.

© 2024. All Rights Reserved.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Μάθε τα νέα μας
ErrorHere